Events

Meetup hos TestLab 5. oktober

5. oktober er Customer Experience Konsulent Anne-Kathrine Kjær Christensen inviteret til at give en præsentation hos TestLab. Præsentationen er på dansk og koster 0 kr.:)

Se meetup hos TestLab

Se meetup på Facebook

Præsentation på konference den 13. november

Den 13. november finder konferencen “Dark patterns & nudging” sted i København. Ejer og Customer Experience Konsulent Anne-Kathrine Kjær Christensen skal tale med Prof. Agnis Stibe.

Titlen på præsentationen er “How to spot dark patterns and behavioral designs that backfire”. Præsentationen handler om den mørke side af persuasive design og relaterede etiske dilemmaer.

Læs mere om præsentationen og konferencen

Workshop i København den 14. november

Den 14. november arrangerer ejer og Customer Experience Konsulent Anne-Kathrine Kjær Christensen workshoppen “Transformative nudges” i samarbejde med Prof. Agnis Stibe.

Læs mere om workshoppen

Teaser: Vi arbejder på at få et stort firma i NY til at deltage:)

Sponsor: Ønsker din virksomhed at sponsorere workshoppen med fx drikkevarer, frokost eller andet? Så lad os tale om muligheden, og hvordan vi kan hjælpe hinanden.

Skriv til: anne@specifii.dk

anneKontakt på tlf. 40896007

Tidligere events

Oplæg til UX Forum Copenhagen d. 21. juni 2017

Ejer af Specifii Anne-Kathrine Kjær Christensen præsenterede et oplæg for deltagere fra UX Forum Copenhagen om 10 strategier til at skabe adfærdsændringer via teknologi.

Strategierne er fra psykologien og neurovidenskaben, som blev præsenteret på en workshop i Chicago. I maj 2017 var Anne i Chicago for at deltage i en workshop af Brian Cugelman om digital behaviour change. Læs mere om workshoppen. Der var deltagere fra større og mindre virksomheder i USA. Tidligere deltagere tæller blandt andre Macy’s, Microsoft, Samsung, Expedia, Shopify, Chicago Bulls etc. De 10 strategier var blot en lille del af indholdet af workshoppen.

I oplægget til UX Forum Copenhagen præsenterede Anne eksempler på, hvordan strategier fra psykologien og neurovidenskaben kan bruges til at skabe digitale adfærdsændringer kombineret med egne eksempler fra blandt andet den digitale dating verden. Etik var også en del af oplægget, der førte til videre diskussion i gruppen sammen med øvrige emner.

Oplæg til Aarhus Business College  d. 28. september 2016

Ejer af Specifii Anne-Kathrine Kjær Christensen præsenterede et oplæg på Aarhus Business College om brugeradfærd og e-business for e-handelselever fra forskellige webshops.

Præsentationen handler om, hvordan værktøjer fra Persusive Design (herunder psykologien og retorikken) i samspil med data- og kundeindsigt kan skabe øget salg online. Flere eksempler og konverteringsoptimeringstips fra e-business verdenen var inkluderet.

skaermbillede-2016-09-30-kl-10-52-14-copyHovedforløbsunderviser, Lars Østergaard Sunesen
Eleverne var særligt glade for, at Anne var god til at forklare, men også komme med konkrete eksempler fra e-business verdenen.

Så det må vi bare se at få gjort igen, når det bliver muligt!

Oplæg til Web Analytics Wednesday d. 11. marts 2015

Senior partner i IIH Nordic sammen med Anne-Kathrine Christensen fra Specifii, før hun skal på scenen. IIH Nordic står bag WAW i København.

Senior partner i IIH Nordic sammen med Anne-Kathrine Christensen fra Specifii, før hun skal på scenen. IIH Nordic står bag WAW i København.

Ejer af Specifii Anne-Kathrine Kjær Christensen præsenterede “Persuasive needs more Persuasion” på Web Analytics Wednesday (WAW) d. 11. marts.

Præsentationen handler om, hvordan værktøjer fra Persusive Design kan skabe øget salg online. Gennem cases og erfaringer fra blandt andre Telenor og Webdanmark illustrerede hun, hvorfor værktøjer fra Persuasive Design ikke kan stå alene, og hvorfor der er brug for bredere webanalyseværktøjer og dybere indsigt i kunderne.