Samarbejde med Digital Marketing Science

Specifii har indgået samarbejde med Digital Marketing Science.

Forudsætningen for at få kunderne til at konvertere bliver forbedret med bedre trafik til website/app og øget indsigt i kundernes adfærd. Derfor har Specifii valgt at indgå samarbejde med Digital Marketing Science.

Digital Marketing Science leverer en alt-i-én marketingløsning drevet af kunstig intelligens. Løsningen optimerer i hver digitale kanal OG på tværs af kanalerne. Den avancerede AI allokerer autonomt budgettet mellem de valgte kanaler, bestemt ud fra hvilke kanaler der leverer maksimal effekt i forhold til opnåelse af valgte KPI’er.

Således bliver det klart, hvilken værdi hver kanal giver, og kunderne får det mest optimale ud af den digitale medieinvestering.

Fordele:

  • Kunderejserne kan specificeres tydeligere, da det bliver mere klart, hvor kunderne kommer fra.
  • Kvaliteten af trafikken til websitet/app’en bliver bedre. Dermed har de besøgende angiveligt større interesse og er mere motiveret for at konvertere.
  • Der er større kendskab til kundernes adfærd og dermed større sandsynlighed for at optimere adfærden og herunder levere overbevisende design og kommunikation på rette tid og sted.

Nysgerrig?

Ønsker du at høre mere om samarbejdet?

Anne-Kathrine Kjær ChristensenJesper Elmgren Korskjær

Anne-Kathrine Kjær Christensen er ejer af Specifii. Jesper Elmgren Korskjær er CEO i Digital Marketing Science (DiMS). Jesper præsenterede på Konvereringsdagen (FDIH), 2016.
  • Få maksimeret udbyttet af din online marketing investering
  • Få bedre trafik til website og app
  • Få visualiseret kunderejserne med henblik på at øge kundeoplevelser og salg
  • Få optimeret landing pages og kundeflows online, så kunderne får bedre oplevelser og får lyst til at vende tilbage
Skriv eller ring til Specifii på 40896007