5 dages adfærdsdesign sprint

Smuk placering i Carlsberg Byen

Adfærdsdesign sprintet kan foregå hos jer eller hos Spaces i Carlsberg Byen

Ny Carlsberg Vej 80,

1799 København V

Det får I

Rollerne kan variere og kan eksempelvis være:

  • Product Owner
  • Produktchef
  • Business Owner
  • UX Researcher
  • UX Designer
  • Forretningsudvikler
  • CX ekspert
  • Art Director
  • Udvikler
  • Tester
  • Relevante stakeholders

"I en tid hvor brugere bombarderes med digitale løsninger og informationer, både privat og på arbejde, bør adfærdsdesign være et integreret perspektiv i enhver designproces. Gode digitale løsninger letter brugerens hverdag, uden at begrænse muligheden for selvstændige valg. Det handler ikke kun om brugervenlighed, men om motivation og gennemsigtighed og om at respektere brugernes forudsætninger og behov"

Hvorfor adfærdsdesign?

I oplever et adfærdsdesign sprint - en spilbaseret designproces til samarbejde på tværs af organisation og roller. I når fra idé til produktkoncept på 5 dage

Redskab til test og validering af jeres produktkoncept

Sketches på koncept(er) underbygget med adfærdsforskning (f.eks. drivers fra psykologien)


Har I spørgsmål?

Hvem er målgruppen?

Anne-Kathrine Kjær Christensen

Anne-Kathrine Kjær Christensen

Mobil: +45 40896007

E-mail: anne@specifii.dk

  • Ejer af konsulentfirmaet Specifii
  • Founder SPECIFII™  adfærdsdesign spillet til facilitering af adfærdsdesign sprintet
  • Customer Experience konsulent
  • Har tidligere arbejdet hos bureau, det offentlige og private virksomheder som f.eks. Telenor, DFDS og Kristeligt Dagblad
  • Har afholdt flere præsentationer om adfærdsdesign til meetups, hos virksomheder og på konferencer blandt andet Customer Experience konferencen på Børsen i 2018 og på ConversionBoost 2019
  • Har været en del af designprocessen for flere virksomheder og har arbejdet med at levere gode brugeroplevelser i 10 år
  • Har en master fra eliteuddannelsen Persuasive Design (cum laude)
  • Er medforfatter til forskningsartikler om adfærdsdesign

Teams der f.eks. arbejder med produktudvikling og forretningsudvikling

Adfærdsdesign sprint med spil

Oplever I udfordringer som f.eks. at holde på kunderne eller engagere kunderne?  

Forstå kunden og problemet før I bygger løsninger

Kom med på en faciliteret spilbaseret designproces hvor du og kollegaerne med et fælles sprog, adfærdsforskning og team work på 5 dage når frem til et produktkoncept, I tester til at få eksempelvis bedre kundeoplevelse, engagement og salg. 

Struktureret designproces

En struktureret spilbaseret designproces og de rette drivers kan give en transparent og god kundeoplevelse - og spare jer for tid og penge. SPECIFII adfærdsdesign spillet udvikles i et tværfagligt samarbejde mellem det prisvindende spilfirma Serious Games Interactive, Aalborg Universitet og Specifii.




Mød facilitatoren

Kontakt facilitatoren

Anne-Kathrine Kjær Christensen

Anne-Kathrine Kjær Christensen

E-mail: anne@specifii.dk

Mobil: 40896007 

Anne-Kathrine Kjær Christensen

 Anne: anne@specifii.dk   40896007

Anne har tidligere afholdt adfærdsdesign workshops. Mød nogle af deltagerne

 

Spændende workshop med masser af konkrete eksempler og værktøj du kan starte med at bruge fra dag 1. Det eneste du er træt af bagefter er, at det ikke varede en uge.”

Valentin Jørgensen

Om spillet

Mød spiludviklerne

Serious Games Interactive

Peter Josef Kuczynski (PJ)

PJ er kreativ chef og udvikler sammen med sit team SPECIFII adfærdsdesign spillet med indhold fra facilitator og Customer Experience Konsulent Anne fra Specifii og Aalborg Universitet.

Serious Games Interactive har udviklet +150 digitale og +30 fysiske læringsspil - og vundet awards for flere af dem. Virksomheden blev grundlagt i 2006 - Gametools kom til i 2016. 


Gallups analyser viser, at virksomheder, der anvender principper fra adfærdsøkonomien, udkonkurrerer andre virksomheder med 85% i salgsvækst og mere end 25% i brutto margin.

Læs mere om fordelene ved adfærdsdesign

Janek Gonsal

Faciliteret adfærdsdesign sprint

 

It was a jampacked day with a nice blend of practical exercises to expand research process as well as theory to get a better understanding of the drivers of people in digital services. I deepened customer focus and explored new concepts around design.”

Mød nogle af spillerne

“Persuasion in design is often regarded as a subset of UX, but it goes beyond UX and the mechanics of traditional usability."

UX Magazine

Sandra Burri Gram-Hansen

Om adfærdsdesign sprintet



Inddrager adfærdsforskning

I får stærkere argumenter for designvalg til at nå målet (f.eks. øget salg). Med hjælp fra adfærdsforskning herunder drivers fra psykologi kan I med transparent design engagere, motivere og hjælpe kunden.

Inddrager SPECIFII adfærdsdesign spil

Spillet støtter eksekveringen af designprocessen samt udfordrer og motiverer samarbejdet 

Faciliteres af konsulent Anne-Kathrine Kjær Christensen

Anne er founder af spillet, har en master i Persuasive Design, erfaring fra designprocesser fra flere virksomheder og 10 års erfaring blandt andet fra Telenor, DFDS og Kristeligt Dagblad

Inviterer til et fælles sprog

Processen inviterer til at give jer et fælles sprog i arbejdet med adfærdsdesign.

Wiley

Michael Mancuso, Director of User Experience, Digital Education, New Jersey

"What I really like about this facilitation tool is that it really helps people to participate in creating new ideas that they wouldn’t readily come up with on their own. The gaming mechanic really helps to prompt divergent thinking to uncover new opportunities for improving a conversion experience."



Fra idé til produktkoncept

 på kun 5 dage

Craig Saila
Michael Mancuso

"This a great way to get people to team together and discover new approaches for designing products"

Craig Saila, Design Strategy Leader, Toronto 

"A gamified approach that aligns UX strategy with real value for customers. This could soon be a part of every product team's toolkit."

Andrew Chak

Wattpad

Andrew Chak, Head of Experience Design, Toronto

24 drivers fra psykologi, neurovidenkab og retorik

En tidligere version af spillet er testet i Danmark, USA og Canada med teams i større virksomheder og bureauer 

Inviterer til et fælles sprog og en fælles løsning

Faciliterer en struktureret spilbaseret designproces 

Udfordrer, motiverer og engagerer

Assistant Professor og PhD i Persuasive Design, Aalborg Universitet

Designit

Janek Gonsal, Designer, Sydney


iPaper

Valentin Jørgensen, Designer, Århus

Få et tilbud

SPECIFII adfærdsdesign spillet udvikles i et tværfagligt samarbejde mellem det prisvindende spilfirma Serious Games Interactive, Aalborg Universitet og Specifii.

"Nick Chater, professor of behavioural science at Warwick Business School, argues that the combination of basic scientific research with user-oriented design thinking is a powerful one. 

Behavioural scientists in the fields of psychology and economics are producing reams of research about human behaviour, and designers have the skill and experience to turn those insights into products and services that make our lives happier or safer."

Chris Goward

Læs flere fordele ved adfærdsdesign

Få et tilbud indenfor 24 timer. Ingen forpligtelser.

Få et tilbudFå et tilbudFå et tilbud

Et adfærdsdesign sprint har flere ting tilfælles med et design sprint. Det er en struktureret designproces og en effektiv proces til at brainstorme og prioritere idéer.  En team proces der fører til hurtige produktkoncepter.

Det får I ekstra med et SPECIFII adfærdsdesign sprint:

Sandra bidrager både i udviklingen af spillet og sprintet.

indgår flere af dagene