Lær dine kunder bedre at kende

Specifii kan hjælpe dig med at lære dine kunder bedre at kende – via fokusgruppeinterviews, brugertests, interviews med mere.

Disse giver en vigtig indsigt i potentielle kunder og kunders behov, ønsker og motivation. Denne viden kan ikke opnås fra tracking og analytics værktøjer, da disse kun viser adfærden og ikke forklarer årsagen til adfærden,

Brugertests er en god investering i implementeringsprocessen før en release og i optimeringsforløb efter en release. Det kan ofte koste virksomheden dyrt, hvis ikke kunderne bliver hørt eller tages med på råd, når der udvikles nye online koncepter.

Det er vigtigt at kende sine kunder, så websitet ikke er ensidigt lavet ud fra afsenders tanker, mål og holdninger.

  • Spar penge: Det er dyrt at lave produkter, brugerne ikke forstår.
  • Få kundeindsigt og brugbar viden til at skabe fantastiske kundeoplevelser
  • Spar tid: Det er spild af tid at lave løsninger, kunderne ikke forstår eller ikke er motiveret for at bruge.
Anne_Specifii_hvid
Interesseret? Kontakt Specifii

Specifii tilbyder dette forløb:

1. Identifikation af, hvad scope skal være. Hvad ønsker I at vide? Hvad har I en mistanke om ikke fungerer efter hensigten?

2. Specifii specificerer spørgeguides og metode. Alle interviews/tests m.m. bliver optaget. Hvis personen er på skype, foretages optagelsen normalt i Snagit. Er personen i samme rum, foretages optagelsen normalt i Quicktime.

3. Specifii giver key findings fra til dig og kan specificere for udviklerne, hvad der skal ændres for at optimere. Specifii anbefaler yderligere en evaluering efter releasen for at følge op på resultaterne af ændringerne og løbende revidere og optimere.

Case: Brugertests for Dating.dk

toplogo-landing

Specifii har lavet brugertests for dating.dk som en af flere services, der skal øge konverteringen.

Læs mere om casen