Kunderejser

Specifii tilbyder hjælp med at identificere kundernes rejser. Hvilke kunder tager hvilken rejse? Hvor vil I gerne have kunderne hen, og hvor er de reelt på vej hen? Følger rejserne jeres intention? Hvis der er behov for at ændre kundernes adfærd, er det relevant at inddrage persuasive design og herunder viden fra særligt psykologien og neurovidenskaben.

Er produktet en ble, så starter kunderejsen allerede fra moren er højgravid, og før barnet er født. Det kræver både kundeindsigt og dataindsigt at lave kunderejsen.

Indsigten kan bidrage til at identificere den kendte viden og hvad man ikke ved. Derudover er det et godt værktøj til at finde ud af, hvor der er mulighed for at engagere kunderne på rette sted og i rette øjeblik.

Skriv eller ring på 40896007
anne

Kontakt på tlf. 40896007

Case: Telenor

logo telenor

Anne-Kathrine Kjær Christensen har været product owner på et stort digitalt transformationsprojekt for Telenor.

I forbindelse med Telenors OneScreen projekt – et stort digitalt transformationsprojekt i Telenor – har Anne haft ansvaret for en række kritiske kundevendte funktionaliteter.
Anne har stor sans for at forstå kompleksiteten i de bagvedliggende systemer, men samtidig designe en brugervenlig og simpel kunderejse for vores kunder.
Læs hele anbefalingen